Klantendienst
Hieronder kan je antwoorden vinden op al je vragen. Is er toch iets dat je hier kan vinden, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Prijzen
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
Betalen
U kan bij ons betalen online betalen en per overschrijving. Wij accepteren verschillende betaalmethoden zoals o.a. Bancontact, Visa, Mastercard, Klarna & PayPal. Hiervoor werken we samen met betaalprovider Mollie.
Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, starten wij met de verwerking van de bestelling.
Achteraf betalen met Klarna
Hoe werkt achteraf betalen?
Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden.
Voor meer informatie kan je kijken op: https://klarna.com/terms
Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna?
Je krijgt 14 dagen in Nederland en 21 dagen in België de tijd om de rekening te betalen.
Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna?
De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna https://www.klarna.com/nl
Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht. Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening.
Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.
Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna?
Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. ( tot maximaal 250,- Euro ) Bij deze check kijken we naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij ons, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau.
Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.
Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen
Levering
Verzending via B-Post en DPD.
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een automatische orderbevestiging van stoffenlizzy and more fashion.
Wij proberen je pakketje binnen 48u te verpakken en verzenden.
Voor de verzending werken we met B-post en DPD. Zodra de koerierdienst het pakketje van ons ontvangt, zal je ook van hen een bevestiging ontvangen via mail. Daarbij ontvang je ook een track & trace code waarmee je je order kunt volgen.
Indien je je pakketje niet binnen de 7 dagen na bevestiging van stoffenlizzy and more fashion hebt ontvangen, liep er waarschijnlijk iets mis.
Je contacteert dan best onze klantenservice via info@stoffenlizzy.be. Wij kijken dan graag voor je na waar het probleem zit.
Verzendkosten
België 5,00 EUR
Nederland 5,00 EUR
Duitsland, Frankrijk & Luxemburg 10,00 EUR
Gratis verzending vanaf 50,00 EUR in België & Nederland
Gratis verzending vanaf 75,00 EUR in Duitsland, Frankrijk & Luxemburg
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stoffenlizzy.be.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retourneren
Download hier het herroepingsformulier
De consument heeft het recht aan stoffenlizzy and more fashion mee te delen dat hij afziet van de aankoop binnen de 14 dagen (geen werkdagen) vanaf de dag die volgt op de levering van het product.
Retourneren is mogelijk binnen de 14 dagen in originele verzendzak en na aanvraag per mail info@stoffenlizzy.be.
Welke artikelen kan u retourneren?
Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.
Let op! Solden worden niet teruggenomen. Na ontvangst van de artikelen kunnen wij pas overgaan tot teruggave.
Terugstortingen worden altijd uitgevoerd op dezelfde wijze als waarmee de order door jou is betaald.
Worden in geen geval teruggenomen:
- Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen (artikelen worden grondig gekeurd alvorens verzonden te worden).
- Artikelen waarvan het etiket/ label is verwijderd.
- Solden worden in geen geval teruggenomen!
- Artikelen die geuren bevatten van parfums, sigaretten of wasproducten
- Artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
- Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
Kosten retourneren
Als je ervoor kiest om je pakketje via de post terug te zenden, gebeurt dit op eigen kosten.
Hoe retourneren?
Je zorgt dat de items goed verpakt zijn, samen met het herroepingsformulier dat je hier kan downloaden.
Vervolgens ga je naar een postkantoor naar keuze. Daar stuur je je pakketje op naar volgend adres:
stoffenlizzy and more fashion (B&K pro service vof)
Sint-Kwintensheideweg 34
3520 Zonhoven
België
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stoffenlizzy.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Nieuwsbrief
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste trends & aanbiedingen.